Termeni si conditii

  • Introducere - Magazinul de Echitatie Equimundo

    Acest document nu va fi depusă, se încheie numai în formă electronică, nu constituie un contract scris, scris în limba maghiară, aceasta nu se referă la un cod de conduită. Va stam la dispozitie pentru specificat sa ne contactati pentru mai multe întrebări cu privire la funcționarea magazinului, ordonarea și procesul de livrare a emergente.

    Domeniul de aplicare al prezentelor Termeni și condiții se aplică raporturilor juridice cu site-ul https://www.tattiniriding.ro și subdomeniile. În mod constant prezent TCGC este disponibil la următoarea adresă de internet: condiții și pot fi descărcate accesând următorul link Utilizare.

    Detalii furnizor de servicii:
    Numele companiei: Fabich Judit PFA
    34419510, F8/513/2015
    Sediul central: bdul.Brasovului, nr.159, 505600, loc.Sacele, jud.Brasov, Romania
    E-mail: fabichkaroly@gmail.com
    Telefon: +40 745 159640
    Limba contractului: limba romana

    Detalii despre furnizorul de gazduire:
    Numele companiei: E.N.S. Informatikai és Rendszerintegrációs Zrt.
    Sediul central: 1106 Budapesta, Fehér út 10. II. em (Cladire de birouri White Office)
    E-mail: info@ens.hu
    Telefon: +36 30 555 1100

    Reclamațiile sunt ținute în magazinul nostru în următoarele ore de deschidere:
    Magazinul de echitatie Equimundo - Brasov
    bdul.Brasovului, nr.159, 505600, loc.Sacele, jud.Brasov, Romania
    E-mail: fabichkaroly@gmail.com
    Telefon: +40 745 159640

    Sus
  • Informații generale

    Problemele si întrebări care nu sunt reglementate de prezentul cod și interpretarea acestor norme în special în ceea ce privește anumite aspecte din Codul civil și de e-commerce servicii și serviciile societății informaționale în dreptul roman privind normele detaliate pentru contractele dintre consumatori și întreprinderi este reglementata de Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic actualizat 2018 din CC.

    Această politică va rămâne în vigoare de la 26 aprilie 2018 până la revocarea acesteia. Furnizorul de servicii are dreptul de a modifica regula unilateral. Accesul, vizitarea și / sau utilizarea site-ului Utilizatorului înseamnă acceptarea termenilor Termenilor legali și a Politicii de confidențialitate!

    Utilizatorul atunci când intră utilizat de către furnizorul de servicii, sau puteți citi conținutul său în nici un fel - chiar dacă nu sunteți un utilizator înregistrat al magazinului nostru, disponibil în Codul recunoaște ca fiind obligatoriu. Dacă Utilizatorul nu acceptă termenii, acesta nu este autorizat să vizualizeze conținutul magazinului web.

    Furnizorul de servicii își rezervă toate drepturile asupra oricărei părți a magazinului web și a conținutului său și a difuzării site-ului web. Este interzisă descărcarea, stocarea, procesarea și vânzarea oricărui conținut sau a oricărei porțiuni a magazinului web fără consimțământul scris al furnizorului de servicii.

    Utilizatorul declară la achiziționarea site-ul / înregistrare, care este conștient și acceptă datele vor contribui la tratamente condiții Termeni și Condiții și informații Politica de confidențialitate postate pe site-ul Web a raportat.

    Atunci când cumpără / înregistrează un utilizator, acesta trebuie să furnizeze propriile date reale. În cazul datelor false sau a altor date personale introduse în timpul achiziției / înregistrării, contractul electronic rezultat este nul și neavenit. Furnizorul de servicii nu va fi răspunzător pentru utilizarea numelui altui Utilizator sau a altei persoane.

    Furnizorul de servicii nu va fi responsabil pentru întârzieri și întârzieri datorate denaturării și / sau inexactității datelor utilizatorului.

    Furnizorul nu va fi răspunzător pentru orice daune care rezultă din faptul dacă utilizatorul a uitat parola, sau vor deveni disponibile la Serviciul pentru orice motiv, nu pot fi atribuite unor persoane neautorizate.

    Sus
  • Produsele și serviciile achizitionabile

    Suma minimă de achizitii nu exista, dar valoarea minimă și valoarea minimă de atribuire, după ce a primit de transport maritim continuă să apară în funcție de lista actuală de prețuri. Prețurile afișate pe acest site sunt în RON. Prețurile includ TVA. Nu se percepe nici o taxă suplimentară pentru ambalare.

    Furnizorul de servicii va face tot posibilul pentru a se asigura că culorile apar pe pagină sunt adevărate. În ciuda acestor eforturi, acolo unde este cazul, culorile prezentate pot varia de realitate, deoarece acestea sunt foarte dependente de monitorul utilizatorului și setarea acestuia. Furnizorul de servicii nu va fi responsabil pentru daunele rezultate.

    Furnizorul de servicii are dreptul să limiteze numărul de produse comandate de partea sa. În cazul unor restricții de acest tip de consumatori de servicii sunt informați cu privire la modificarea înainte de performanță sau de plată. Furnizorul de servicii are dreptul să respingă o comandă de produs sau serviciu.

    Garanțiile Furnizor / garanții în conformitate cu legislația în vigoare în selectarea produselor noastre. Pentru informații suplimentare, consultați secțiunea Garanție din acest document.

    Afacerea de pe site-ul furnizorului de servicii este informativă și conține întreaga gamă de produse. La momentul comenzii, produsul poate să nu fie disponibil. În astfel de cazuri, Serviciul după primirea informatiilor consumatorului de e-mail sau prin telefon, înainte de începerea indeplinirii comanzii.

    Sus
  • Procesul de comandă

    După înscriere, veți putea să vă conectați la magazinul web sau puteți începe să faceți cumpărături fără înregistrare.

    Utilizatorul plasează produsele selectate în coș. Utilizatorii pot vizualiza conținutul coșului oricând făcând clic pe pictograma "coș".

    Utilizatorul stabilește numărul de produse, produse și produse care vor fi achiziționate.

    Utilizatorul specifică informațiile personale și adresa de expediere și selectează modul de livrare.

    Pentru informații mai detaliate despre procesul de cumpărături, consultați Cumpărați la magazinul nostru web.

    Dacă există o eroare sau un defect în magazinul web pentru produsele sau prețurile, ne rezervăm dreptul de a face corecții. Într-un astfel de caz, vom informa imediat cumpărătorul despre noile date după detectarea sau modificarea erorii. Utilizatorul poate confirma încă o dată comanda în scris și / sau prin telefon sau este posibil ca Utilizatorul să se retragă din contract.

    Suma totală plătită include toate costurile pe baza ordinului agregat și a scrisorii de confirmare. Proiectul de lege este inclus în pachet. Utilizatorul este obligat să examineze pachetul înainte de curierat la livrare și este obligat să solicite includerea protocolului în caz de deteriorare a produsului, ambalajul este perceput, nu sunt obligate să accepte pachetul dacă este deteriorat. Ulterior, plângerea neînregistrată de către Furnizorul de servicii nu o acceptă!

    Sus
  • Confirmarea comenzilor

    Utilizatorul primește o confirmare după trimiterea comenzii prin e-mail. Dacă această confirmare este primită din comanda utilizatorului într-o perioadă rezonabilă de timp, dar nu mai târziu de 48 de ore, utilizatorul va fi scutit de ofertă sau de obligația contractuală. Comanda și confirmarea acesteia vor fi considerate a fi fost primite de către Furnizorul de servicii sau de către Utilizator atunci când devin disponibile pentru Furnizorul de servicii. Serviciul exclude răspunderea confirmarea în cazul în care confirmarea nu este primit la timp, pentru ca utilizator dat o adresă de e-mail greșită în timpul înregistrării sau în găzduirea de saturație a contului, orice blocare de e-mail, în mod eronat clasificarea spam, etc. deoarece nu puteți primi un mesaj.

    Utilizatorul recunoaște că confirmarea din secțiunea precedentă este doar o confirmare automată, contractul nu va fi generat.

    Contract pentru produse în stoc:

    Contractul este creat atunci când Furnizorul de servicii informează Utilizatorul cu privire la detaliile comenzii și la finalizarea așteptată a acesteia (încheierea contractului) după confirmarea scrisă și / sau telefonul după confirmarea automată menționată în secțiunea anterioară.

    Contract pentru marfa nu este in stoc:

    Furnizorul de servicii informează utilizatorul în scris și / sau prin telefon că a furnizat produsul pe care dorește să îl cumpere de la furnizorul său. Nu există încă un contract între părți.

    Odată ce ați primit produsul pe care doriți să îl achiziționați, veți notifica din nou Utilizatorului, în scris și / sau prin telefon, detaliile comenzii și performanța așteptată a comenzii (contractul va fi apoi format între părți).

    Sus
  • Prelucrarea și executarea comenziilor

    Comenzile sunt procesate în orele de deschidere a afacerii. Oferta este în afara datele indicate prelucrate ca este posibil de a livra comanda, în cazul în care are loc după orele de lucru vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare. Serviciul pentru clienți al furnizorului de servicii va confirma întotdeauna în scris și / sau telefonic și va informa utilizatorul despre momentul în care va finaliza comanda.

    Furnizorul de servicii furnizează consumatorului produsele comandate prin intermediul unui serviciu de curierat. Utilizatorul este obligat să plătească costul de expediere. Timpul de livrare este de 5-30 zile lucrătoare (în Ungaria) - dacă utilizatorul se află la adresa de livrare specificată în momentul livrării curierului.

    Serviciul de proprietate furnizor de produse sau bunurile sau serviciile comandate își rezervă dreptul de a mărfurilor și prețul de achiziție de bunuri sau plata tarifelor pentru servicii. Plătind prețul de cumpărare sau taxa, transferul proprietății către Utilizator.

    Serviciul dacă acesta nu își îndeplinește obligațiile care îi revin în temeiul contractului, deoarece produsul specificat în contract nu este disponibil, acesta va informa utilizatorul imediat și suma plătită de către utilizator imediat a revenit.

    Sus
  • Dreptul de retragere

    Conform 2011/83 / numărul Directiva UE a Parlamentului European și a Consiliului, și 45/2014 privind normele de contract între Consumator și Furnizor (II.26), Consumatorul poate să se retragă din contract în termen de 14 zile de la primirea produsului comandat și să returneze produsul comandat fără motiv. În absența acestor informații, consumatorul are dreptul să-și exercite dreptul de retragere pentru o perioadă de un an.

    Utilizatorul va avea dreptul după comanda, dar, de asemenea, pachetul de servicii de curierat livrare efectuarea retrage înainte de livrare (și, prin urmare, la începutul pachetului de livrare) de către Serviciul de cumpărare în cazul în care acest lucru indică faptul Serviciului prin telefon sau e-mail. În acest caz, Utilizatorul nu este responsabil pentru nici o obligație de plată.

    În cazul în care Furnizorul de servicii după expirarea termenului de 14 zile de la data primirii produsului sau la încheierea contractului, dar în termen de 12 luni, vă va oferi informații, astfel încât timpul de retragere este de 14 zile de la data notificării acestor informații.

    Timpul permis pentru exercitarea dreptului de retragere expiră după 14 zile de la data la care a consumatorului sau a unei părți terțe desemnate, alta decât transportatorul asupra produsului.

    Consumatorul își poate exercita dreptul de retragere între data încheierii contractului și data primirii produsului.

    Costul returnării produsului trebuie să fie suportat de consumator dacă Furnizorul de servicii nu sa angajat să suporte acest cost. De asemenea, consumatorul nu poate exercita dreptul de retragere:

    • intr-un contract pentru furnizarea serviciului după finalizarea serviciului în ansamblu, compania a început performanța cu acordul prealabil expres al consumatorului a consumatorului și a remarcat faptul că, după finalizarea serviciului în ansamblul său își pierde dreptul de reziliere;
    • în ceea ce privește un produs sau serviciu, care cost sau comision depinde de posibila fluctuația sub controlul activității pe piața monetară, perioada de exercitare a dreptului de retragere;
    • calitatea produselor perisabile sau de scurtă durată;
    • în cazul unui ambalaj sigilat care nu poate fi returnat după o defecțiune după motive de sănătate sau de igienă după eliberare;
    • în ceea ce privește un produs care, prin însăși natura sa, este amestecat inseparabil cu un alt produs după livrare;
    • conținutul digital de date pentru ceea ce privește media non-corporale în cazul în care compania a început executarea acordul prealabil expres al consumatorului a consumatorului, în același timp, acest consimțământ și-a exprimat recunoașterea sa din faptul că după începerea performanței pierde dreptul de retragere.

    Furnizorul de servicii rambursează sumele plătite consumatorului fără întârziere, dar în termen de 14 zile de la returnarea produsului / sau la sosirea declarației de retragere, inclusiv taxa de livrare.

    Dacă este posibil, utilizând aceeași metodă de plată utilizată în forma inițială a operațiunilor de plată în timpul restituirii, cu excepția cazului în mod expres consimțământul dă utilizarea consumatorilor de alte metode de plată. În cazul plății prin chitanță sau prin chitanță, vom găsi modalitatea adecvată de consultare cu consumatorii. Din cauza utilizării acestei metode de rambursare, consumatorul nu suportă costuri suplimentare.

    Consumatorul este obligat să returneze mărfurile în termen de cel mult 14 zile de la expedierea bunurilor către Furnizorul de servicii fără întârzieri nejustificate, dar fără notificare către Furnizorul de servicii.

    Consumatorul va respecta termenul limită dacă îl returnează sau îi transmite produsul înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
    În cazul anulării de către consumator în scris, este suficient să trimiteți declarația de retragere în termen de 14 zile.

    Consumatorul suportă numai costul direct al returnării produsului, cu excepția cazului în care întreprinderea sa angajat să suporte acest cost.
    Furnizorul de servicii nu este obligat să ramburseze Clientului costurile suplimentare rezultate din alegerea unui mod de transport, altul decât cel mai ieftin mod de transport oferit de Furnizorul de servicii.

    Consumatorul este responsabil doar de deprecierea care rezultă din utilizarea dincolo de utilizarea necesară pentru a determina natura, proprietățile și funcționarea produsului.

    Restituirile pot fi reținute de Furnizorul de servicii până când nu au primit Bunurile sau nu au furnizat Clientului dovada că le-au returnat: data anterioară trebuie luată în considerare.

    Dacă doriți să-și exercite dreptul de retragere a consumatorilor, o indicație poate face acest lucru într-una dintre persoana de contact Furnizorului în scris (inclusiv documentele pentru descărcare gratuită de pe umplutura de retragere), sau telefon. Atunci când trimiteți în scris în scris, se ia în considerare data postării și telefonul este semnalat prin telefon atunci când este semnalat. În cazul unui semn poștal, Furnizorul de servicii acceptă un pachet ca scrisoare recomandată ca un pachet. Articolele comandate se pot returna prin poștă sau printr-un serviciu de curierat Furnizorul de servicii pentru consumatori.

    45/2014 de stabilire a normelor detaliate pentru contractele între consumator și de afaceri. (II.26.) Ordinul Guvernului poate fi găsit aici: Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are urmaroarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta. Clientul are dreptul ca, inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.

    Numărul de Directiva Parlamentului European și a Consiliului 2011/83/UE, este disponibil aici.

    consumatorii pot căuta furnizor de contact chiar mai plângere în prezentul Regulament.

    Dreptul de retragere nu aparține companiei, adică persoana care acționează într-o meserie, profesie sau de afaceri independente.
    Un consumator este obligat să ramburseze costurile rezonabile ale afacerii dacă consumatorul își exercită dreptul de reziliere după începerea executării.

    Procedura de exercitare a dreptului de retragere:

    În cazul în care consumatorul dorește să-și exercite dreptul de retragere, aceasta este obligată să indice intenția sa de a se retrage disponibilitatilor service, una dintre metodele enumerate mai sus.

    consumatorul își exercită dreptul de retragere în termenul, în cazul în care declarația de retragere este trimisă înainte de expirarea termenului de 14 zile de la primirea produsului. În scris, este suficient să trimiteți declarația de retragere în termen de 14 zile. În timpul alarmei prin e-mail, notificarea evenimentului, prin e-mail ia în considerare data afișării timpului de e-mail de expediere.

    Vă rugăm să rețineți că putem lua înapoi doar un produs, care nu pare să urme de utilizare (uzură, ruptură din piele, etc.).

    În cazul în care consumatorul este obligat să se retragă produsul (e) a ordonat să se adreseze fără întârziere Serviciului, în orice caz, în termen de 14 zile de la data notificării formularului de retragere returnat. Dacă este posibil, returnați produsul (produsele) în ambalajul original / fabricat împreună cu toate accesoriile. Termenul limită este considerat a fi fost observate în cazul în care produsul este trimis (astfel încât să nu trebuie să ajungă în termen de 14 de zile) înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Clientul poartă dreptul de retragere, costul returnării bunurilor.

    Cu toate acestea, Furnizorul de servicii nu este obligat să ramburseze o parte din consumatorului costurile suplimentare generate alt mod decât de obicei la prețuri accesibile de transport oferite de metoda de livrare de servicii de alegere. Consumatorul își exercită dreptul de retragere în perioada cuprinsă între data primirii produsului și data încheierii contractului.

    La achiziționarea mai multor produse, în cazul în care livrarea produselor individuale are loc la un moment diferit, va fi în termen de 14 zile de la ultimul articol livrat sau produsul care constă din mai multe articole sau bucăți de mărfuri în termen de 14 zile de la ultimul element sau element livrat cumpărătorul cu drept de retragere.

    Sus
  • Garanţie

    Asistență generală și ghidare specifică

    Garanțiile sunt reglementate de Codul civil și sunt valabile pentru toate contractele de consum (achiziții). pe baza acestor drepturi, în cazul în care, mai puțin ar putea fi de așteptat (raport preț / valoare) de calitate, produs cu defecte defecte ascunse în calitate în consumator (astfel încât defectul nu poate, și își asumă dreptul de a cumpăra produsul fără defecte), atunci contractul și, prin urmare, distribuitorul este responsabil.

    În general, aceasta reprezintă o defecțiune dacă produsul nu îndeplinește următoarele criterii:

    • să fie potrivite în alte scopuri decât cele de același tip (și de categorie de preț) utilizate în mod normal
    • trebuie să aibă caracteristicile descrise de debitor și prezentate de către inculpat ca model

    Luați întotdeauna în considerare recomandările noastre scrise și orale pentru fiecare produs, care are o relevanță deosebită pentru sportul ecvestru. De exemplu, șa, pantaloni, cuburi, butoane, etc. perfect scopuri hobby, o persoană ușor, cal rare, ascultător cal, bine pregătiți întâlnește competiția de dresaj și nu este potrivit pentru utilizare, ore de utilizare pe zi, atunci când echipamentul mânji de familiarizare, etc calareti mai grele.

    • trebuie să aveți calitatea, și ar trebui să ofere performanța același tip convențional (și preț) servicii, și care titularul se poate aștepta, având în vedere natura serviciului și pârâtul, producătorul, importatorul are, sau un reprezentant al serviciului proprietățile specifice ale produsului

    Prețul se referă întotdeauna la calitate, cu excepția produselor de rulare, de ieșire, de ultimă oră care pot fi de foarte bună calitate și articole cu preț foarte scăzut.

    • să fie adecvate scopului stabilit de titularul dreptului dacă solicitantul la adus la debitor la momentul încheierii contractului și debitorul a convenit

    Aici, am dori să subliniem faptul că produsele actualizate, reduse - dacă nu sunt sezoniere, nu mai sunt fabricate și funcționează - sunt mai ieftine deoarece nu îndeplinesc calitatea așteptată. În aceste cazuri, erorile estetice, cum ar fi uzura pielii și pierderea de culoare pot apărea în curând. Ele nu sunt la fel de durabile ca și aceleași tipuri de bunuri defavorizate, dar pot fi utilizate numai cu anumite restricții - dar din cauza prețului foarte favorabil, cumpărătorii au nevoie de acest tip de vânzare. Cu toate acestea, în fiecare caz, suntem conștienți de cauza devalorizării pentru clienții noștri și cumpărătorul trebuie să fie conștienți de recunoaștere. (Semnătura, transferul etc.)

    Și cumpărătorul ar trebui să țină cont

    • trăsăturile speciale ale anumitor tipuri de cai și echipamentele speciale pe care le folosesc (de exemplu, șa non-occidentale pentru nonius, nu folosim butoane de nylon ieftine)
    • aspecte adecvate privind îmbrăcămintea și echipamentele de protecție (de exemplu, un număr mai mare de pantaloni cu un număr mai mic de pantaloni, cricuri mai mari achiziționate pe baza "pe atunci"),
    • Sfaturi privind îngrijirea pielii (chiar înainte de prima utilizare) și curățarea echipamentului, deoarece neglijarea acestora este o pierdere de garanție!

    Nu putem fi trași la răspundere pentru astfel de erori cauzate de cumpărarea și utilizarea din neglijență!

    Dacă eroarea a apărut în timpul utilizării normale, se presupune că aceasta este o defecțiune.

    Cel mai tipic exemplu de aplicare a dreptului de garanție este plângerea legată de încălțăminte. De obicei, nu există nici o garanție pentru încălțăminte (opțional). Se spune că este o "garanție de jumătate de an", deoarece garanția oferă aceleași drepturi ca garanția pentru primele 6 luni. Printre garanția pentru primele șase luni, iar partea rămasă din diferența este că, în cazul în care cauza formării defect al litigiului, acesta trebuie să dovedească comerciantului pentru primele șase luni, care nu este cauzată de utilizarea normală, iar apoi sarcina probei este inversată, consumatorul trebuie să dovedească faptul că cauza erorii era deja în vigoare și era în uz normal.

    În ce caz poate un Utilizator să utilizeze dreptul de acces la serviciu?
    În cazul unei administrări defectuoase a companiei care operează magazinul web, puteți solicita o plângere împotriva companiei conform regulilor Codului civil.

    Ce drepturi are Utilizatorul pentru reclamație?
    Utilizatorul poate, la alegerea sa, să aibă următoarele solicitări de asigurare: el poate solicita corectarea sau înlocuirea, cu excepția cazului în care îndeplinirea oricărei reclamații făcute de Utilizator este lipsită de importanță sau ar presupune un cost suplimentar disproporționat pentru întreprindere. Dacă nu ați solicitat sau ați solicitat o corecție sau o înlocuire, puteți solicita o livrare proporțională a contraprestației sau puteți repara sau corecta eroarea în detrimentul utilizatorului sau puteți să întrerupeți repararea sau să încheiați altfel contractul. De asemenea, puteți trece de la alegerea dreptului de garanție la altul, însă costul tranziției va fi suportat de Utilizator, cu excepția cazului în care este justificat sau dacă firma a dat o cauză.

    Care este termenul limită pentru validarea revendicărilor de asigurare a utilizatorului?
    Utilizatorul este obligat să dezvăluie eroarea imediat după descoperire, dar nu mai târziu de două luni de la descoperirea erorii. În același timp, rețineți că nu veți mai putea aplica drepturile de garanție după perioada de prescripție de doi ani.

    Cui vă puteți impune revendicarea?
    Utilizatorul își poate aplica cererea de garanție împotriva companiei.

    Ce alte condiții trebuie să aplicați drepturile de garanție?
    În termen de șase luni de la data livrării, nu există nicio altă condiție care să permită revendicarea revendicării dvs. dincolo de eroarea de livrare, în cazul în care utilizatorul verifică dacă produsul sau serviciul a fost furnizat de operatorul webshop. Cu toate acestea, după șase luni de la data livrării, utilizatorul va trebui să demonstreze că defectul recunoscut de Utilizator era deja la momentul executării.

    Garanția de produs

    În acest caz, un utilizator poate folosi o garanție a produsului?
    În cazul unui defect într-o mișcare (produs), utilizatorul poate, la alegerea sa, să solicite o reclamație de garanție sau de garanție.

    Care sunt drepturile utilizatorului în cadrul revendicării privind garanția produsului?
    Ca cerință de garanție a produsului, puteți solicita numai reparația sau înlocuirea produsului defect.

    În ce cazuri este produsul considerat defect?
    Produsul este defect dacă nu îndeplinește cerințele de calitate în vigoare atunci când este introdus pe piață sau dacă nu are caracteristicile specificate de producător.

    Care este termenul limită pentru validarea revendicărilor produsului de către utilizator?
    Revendicările produselor dvs. pot fi validate de utilizator în termen de doi ani de la data introducerii produsului pe piață. După acest termen, își va pierde dreptul.

    Cui și în ce alte condiții puteți solicita revendicarea privind garanția produsului?
    Puteți revendica revendicările produselor dvs. numai împotriva producătorului sau a distribuitorului produsului mobil. Un defect de produs trebuie să fie dovedit de un utilizator atunci când revendică răspunderea pentru produs.

    În acest caz, producătorul (distribuitorul) este scutit de obligația de răspundere a produsului?
    Producătorul (distribuitorul) este exceptat de la obligația de răspundere a produsului numai dacă poate dovedi că:

    • produsul a fost fabricat sau introdus pe piață pentru activități neprofesionale; sau
    • Eroarea nu a putut fi recunoscută la momentul introducerii produsului pe piață în conformitate cu stadiul tehnicii și stadiul tehnicii
    • defectul produsului derivă din aplicarea unei cerințe legale sau obligatorii de reglementare.
    Producătorul (distribuitorul) dispune de dovezi suficiente care să justifice exceptarea.

    Rețineți că, datorită aceluiași defect, este posibil să nu puteți aplica simultan și simultan garanțiile și garanțiile. Cu toate acestea, în cazul validării cu succes a revendicării privind garanția produsului, puteți solicita revendicarea în garanție a produsului înlocuit sau a piesei reparate fabricantului.

    Folosirea dreptului la garantie

    In ce cazuri poate sa se foloseasca un Utilizator dreptul la o garanție?
    În cazul unei performanțe incorecte privind anumite bunuri de consum pe termen lung. Operatorul de webshop este obligat să ofere o garanție dacă utilizatorul este considerat un consumator.

    Ce drepturi și termene sunt acoperite de garanție?
    Perioada de garanție este de un an. Livrarea timp de garanție pentru consumatorii de bunuri sau dacă instalarea se face de către distribuitorul sau reprezentantul său, va începe la data de start-up.

    Pe baza cererii dvs. de garanție, în funcție de alegerea dvs. este nevoie:

    • reparare sau înlocuire, cu excepția cazului în cazul în care legea de garanție aleasă este imposibilă, sau în cazul în care debitorul - în comparație cu performanța altor pretenții de garanție - ar duce la o costuri suplimentare disproporționate, ținând seama reprezentat de stat în mod corect valoarea serviciului, greutatea și îndeplinirea drepturilor de garanție cu încălcarea interes pentru titular; sau
    • necesită livrarea proporțională a contractului, puteți corecta vina cheltuiala debitorului sau repara pe altcineva, sau se retrage din contract în cazul în care pârâtul nu a comis o reparație sau o înlocuire, o face (...) nu se pot întâlni, sau în cazul în care dreptul la reparații sau schimburi a expirat.
    Nu există loc pentru retragere din cauza unei erori nesemnificative.

    Corectarea sau înlocuirea ar trebui să se efectueze într-un termen rezonabil, ținând cont de natura chestiunii și de scopul propus de către deținătorul drepturilor.

    Când societatea este scutită de obligația de a o garanta?

    • Obligația de garanție a întreprinderii este scutită numai dacă dovedește că cauza defecțiunii a avut loc după livrare. Vă rugăm să rețineți că o garanție pentru același defect și cererile de garanție, răspunderea pentru produse și cererile de garanție și, în același timp, în paralel nu pretind, cu toate acestea, în caz contrar de garanție a drepturilor utilizatorilor care apar se bucură, indiferent de permisiunile descrise în produs și un secțiuni de garanție.
    • Furnizorul de servicii nu garantează dincolo de perioada de garanție (speranța de viață) pentru daunele provocate de uzură naturală.
    • Serviciul nu intră în garanție suplimentară sau garanție cu privire la orice daune care au apărut după transferul riscului de tratament eronate sau din neglijență, utilizarea excesivă sau expunerea, altele decât cele specificate motiv sau altă utilizare necorespunzătoare a produselor.
    • În cazul în care clientul validează înlocuirea nevoie în termen de trei zile lucrătoare de la data achiziționării (punere în funcțiune) din cauza eșecului de bunuri de larg consum, servicii de consum necesare pentru a înlocui articol, cu condiția ca incapacitatea de a preveni o posibilă utilizare abuzivă.
    • Garanția poate fi revocată dacă lucrările de reparații / instalare ale produsului nu sunt efectuate de o terță parte sau de o terță parte necalificată, iar eroarea a fost cauzată. De asemenea, poate duce la pierderea garanției dacă produsul arde, fracturi, fisuri sau alte deteriorări fizice, vizibile este sau utilizarea necorespunzătoare (produsul este utilizat ca o putere mai mare de setări din fabrică), instalare necorespunzătoare (cu excepția cazului în punerea în funcțiune a companiei sau a agentului său efectuate, sau dacă sarcini mecanice / electrice și alte non-de fitness pentru utilizare scop, depozitarea necorespunzătoare, vandalism, conținute în ghidul de gestionare a utilizatorilor depășește pe cea acordată instalării necorespunzătoare pot fi urmărite înapoi la eroarea de gestionare ghidul de utilizare), parametrii de specificație sunt ignorate părăsirea, daunele elementare, dezastrele naturale, au provocat eșecul.

    Procedura pentru reclamații în garanție

    Într-un contract între un consumator și o întreprindere, acordul părților privind dispozițiile regulamentului nu se poate îndepărta de dezavantajul consumatorului.

    Consumatorul este obligat să dovedească încheierea contractului (factură si chitanță).

    Întreprinderea este obligată să includă o evidență a cererii de garanție sau de garanție a consumatorului.

    Împachetați produsul în așa fel încât să nu poată fi deteriorat în timpul transportului. Nu putem accepta răspunderea pentru eventualele daune rezultate în urma ambalării necorespunzătoare.

    O copie a procesului-verbal este pusă la dispoziția consumatorului prompt și verificabil.

    În cazul în care afacerea dvs. este o garanție de consum sau de cerințele de garanție completat fezabilitatea nu poate face comentarii cu privire la anunțul atunci când poziția - în cazul respingerii motivelor de daună ale apariției posibilității organism de conciliere a obține refuz - în termen de cinci zile lucrătoare, acesta va fi justificat ca notificată consumatorului.

    Întreprinderea este obligată să țină procesul-verbal timp de trei ani de la data includerii sale și să îl prezinte la cererea autorității de audit.

    Compania trebuie să depună eforturi pentru a efectua corecții sau înlocuiri în termen de cel mult cincisprezece zile.

    Sus
  • Dispoziții diverse

    Dacă o parte a acestei polițe este nevalidă, inaplicabilă sau executorie, aceasta nu afectează validitatea, legalitatea și aplicabilitatea părților rămase.

    În cazul în care Furnizorul de servicii nu își exercită dreptul în conformitate cu Regulile, nerespectarea dreptului său nu va fi considerată renunțare la acest drept. Orice renunțare la acest drept se aplică numai în cazul unei declarații scrise exprese. Faptul că Furnizorul de servicii nu aderă strict la o condiție de fond a Codului sau stipulează că nu înseamnă că va renunța la aderarea sa ulterioară la respectarea strictă a acestei condiții sau clauze.

    Furnizorul de servicii și utilizatorul încearcă să-și soluționeze disputa într-un mod pașnic.

    Sus
  • Ordin de gestionare a reclamațiilor

    Scopul magazinului nostru este de a finaliza toate comenzile în cea mai bună calitate, cu satisfacția deplină a clientului. Dacă aveți încă o plângere cu privire la contract sau la îndeplinirea acestuia, puteți să înregistrați reclamația prin telefonul, e-mailul sau scrisoarea de mai sus.

    Furnizorul de servicii va examina imediat și, dacă este necesar, va remedia reclamația orală. În cazul în care clientul nu este de acord cu tratarea plângerii sau dacă investigația imediată a reclamației nu este posibilă, Furnizorul de servicii va înregistra imediat reclamația și poziția sa și va transmite o copie a acesteia către cumpărător.

    Plângerea scrisă va fi răspunsată în scris de către Furnizorul de servicii în termen de 30 de zile. Motivul respingerii plângerii este justificat. Înregistrarea reclamației și copia răspunsului sunt păstrate de către prestatorul de servicii timp de cinci ani și sunt prezentate autorităților de inspecție la cerere.

    Rețineți că, dacă plângerea dvs. este respinsă, plângerea dvs. poate fi inițiată de Autoritatea pentru protecția consumatorilor sau a diferitelor organe de conciliere.

    Organul de conciliere este responsabil pentru soluționarea litigiilor de consum în afara instanței. Sarcina comisiei de arbitraj într-o încercare de a soluționa litigiul este crearea unui acord de consum între părți, în cazul în care acest lucru nu reușește, cazul va decide, în scopul de a asigura punerea în aplicare simplă, rapidă, eficientă și rentabilă a drepturilor consumatorilor. La cererea consumatorului sau a prestatorului de servicii, organismul de conciliere oferă consiliere cu privire la drepturile și obligațiile consumatorului față de consumator.

    Pentru vânzări on-line sau contracte de servicii legate de bord transfrontaliere online de arbitraj a litigiilor de consum numai operează în camere comerciale și industriale ale capitalei, în plus față de procedura relevantă.

    Comisia Europeană a creat un site web, în care consumatorii se pot înregistra, astfel că, prin această oportunitate de a soluționa litigiile legate de achizițiile online prin completarea unei cereri, evitând procesul judiciar. Astfel, consumatorii își pot exercita drepturile fără a le distanța, de exemplu.

    În cazul unei plângeri a consumatorilor, puteți utiliza platforma UE de soluționare online a litigiilor. Utilizarea acestei platforme necesită o simplă înregistrare în sistemul Comisiei Europene, făcând clic aici. După aceasta, după înregistrare, puteți trimite reclamația dvs. către consumator prin intermediul site-ului web online: Rezolvarea online a litigiilor

    Furnizorul de servicii este obligat să coopereze în cadrul procedurii organismului conciliator. În acest context, acesta trebuie să trimită răspunsul său organismului de conciliere și să asigure participarea persoanei împuternicite să încheie audierea. În cazul în care sediul social sau locul de activitate nu este înregistrată în județul camerei de competente regionale de acționare de bord de arbitraj, obligațiile de cooperare de afaceri care fac obiectul cererii de consum relevante pentru un acord scris opțiune de legare este oferit.

    Sus
  • Politica de confidențialitate

    Informațiile privind gestionarea datelor din site pot fi găsite în capitolul de Confidențialitate.

    Sus